Welcome to Renault Trucks Bulgaria
Отзиви
Renault Trucks гама T High - Финландия - Martom Oy
Превози на дълги разстояния
май. 1 2017
На борда на своя Renault Trucks гама T High, известен като "Диамантения дявол", Яни Мартикайнен пътува всеки ден по пътищата на Финландия от север на юг и от изток на запад. При температури от -30° до +30° C автомобилът му се е превърнал в партньор, на който може да разчита, надежден, мощен и сигурен.
Създадох компанията Martom Oy през 2005 г. заедно със съдружника си Томи Хьелт. В момента имаме девет души персонал, който включва петима шофьори на пълен работен ден и още един на непълен. Седалището ни е във Вантаа, близо до Хелзинки, но нямаме централен офис, помещения или гаражи. Цялата "магия" на нашия бизнес се осъществява по време на път, а съпругата ми се занимава с документацията от дома ни. Въпреки че бях обучен за механик, всъщност никога не съм работил тази работа.
Ентусиазмът ми към камионите скоро ме застигна и ме накара да тръгна на път. Нашият "дяволски автопарк" се състои от пет влекача (Star Devil, Black Devil 666, SWE Devil и др.), включително флагманът Diamond Devil - Renault Trucks гама T High, който управлявам. Разполагаме и с по-лек автомобил за превоз на хранителни продукти при контролирани температури. Работим като подизпълнители за Rahtikeskus, което ни дава задачи за превоз на всякакви стоки.
Камионите ни изминават между 100 000 и 120 000 км годишно, а лекият автомобил - 40 000 км. Дейността ни отвежда до най-отдалечените краища на Финландия и всеки ден е различен, както и стоките, които превозваме: електронно оборудване, промишлени компоненти, хранителни продукти, хартия и дори опасни вещества.
СИЛАТА НА ДИАМАНТЕНИЯ ДЯВОЛ ПРИ ЕКСТРЕМНИ МЕТЕОРОЛОГИЧНИ УСЛОВИЯ
Преди малко повече от година трябваше много бързо да се сдобием с нов камион. Дилърът на Renault Trucks във Финландия, когото оценихме по достойнство след положителен опит с него, предложи Renault Trucks гама T High, който изглеждаше, че отговаря на нашите изисквания.
Това първо впечатление се оказа до голяма степен потвърдено. Двигателят със своите 520 к.с. даваше възможност за безпроблемно транспортиране на тежки товари по всякакви повърхности и при всякакви метеорологични условия. Това, което ме изненада най-много, беше мощността му, която беше налична още от 30 000 км, докато при другите автомобили обикновено е необходимо да изминат между 50 000 и 60 000 км, преди да достигнат пълния си потенциал. В градски условия, открити местности или хълмисти райони той никога не ме разочарова.
А също така съм забелязал, че изразходва по-малко гориво от другите "дяволи" в автопарка, въпреки че не натискам особено леко педала на газта! Ако положа усилия и възприема по-гъвкав стил на шофиране, мисля, че ще спестя още повече.
5 ГОДИНИ ВИСОКА ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТ НА ВСЕКИ ТИП ПЪТ
От пускането му на пазара през 2013 г., Renault Trucks гама T за превози на дължи разстояния се разширява във Франция и по целия свят, като година след година потвърждава своята мощ, нисък разход на гориво и надеждност на всякакъв вид настилка и на всяка географска ширина. Модулният дизайн позволява да се отговори на всички нужди на превозвачите на дълги разстояния, като в същото време осигурява перфектен баланс между мощност и икономия на гориво, както и комфортно шофиране и живот в кабината.
Представяне, отличено с награди. От получената през 2015 г. награда "Международен камион на годината", та чак до Германската награда за дизайн през 2018 г., Renault Trucks непрекъснато подобрява характеристиките на своите превозни средства: двигателят DTI 13 вече разполага със система за впръскване Common Rail за по-нисък разход на гориво, а намаляването на теглото вече е увеличило капацитета му на полезен товар.
ПЕТЗВЕЗДЕН КОМФОРТ ЗА ПО-ГОЛЯМА БЕЗОПАСНОСТ
Пътят е моят живот, моят "панорамен офис" и моят втори дом. Въпреки това, за да шофирам безопасно, без да се изморявам, комфортът е абсолютно необходим. Ако трябва да дам оценка на Diamond Devil, тя без колебание би била 10 от 10 за неговия комфорт, видимост и управляемост. Леглото отговаря на големия ми размер, кабината е перфектно шумоизолирана и отопляема. Всъщност това беше първото нещо, което трябваше да изпробвам, защото когато тръгнах на първата си задача с Renault Trucks T, температурата беше -32°C! Във Финландия често ни се налага да се справяме с екстремни метеорологични условия. Проливни дъждове, полярни студове, жеги и т.н. Но Renault Trucks гама T High, моят "Диамантен дявол", винаги ме отвежда безопасно до целта, дори в най-отдалечените и недостъпни части на нашата огромна страна.